onsdag 20. august 2014

Det har vært dårlig med nytt materiale på denne bloggen i det siste. Det har riktig nok vært en del turer med mye film og foto, men om sommeren blir ikke mac og blog prioritert. Når høstkveldene kommer tenkte jeg å sette sammen litt film fra sommerens turer, men her er noen bilder fra noen av opplevelsene jeg har hatt: Yosemite, Grand Canyon, Death Valley, Lake Tahoe, Lake powel, Antelope Canyon,  San Fransico, Las Vegas, Galdhøpiggen, Hardangervidda og Lisboa. Not bad for a short summer vacation.

 Yosemite nasjonalpark






Death Valley



 Grand Canyon




Lake Tahoe 


 Lake Powell



Antelope Canyon




Vi leide hester og var på ridetur. Her er Maria t.v. (datteren min) med sin kusine.



Horseshoe bend, dannet av Colorado river.



Golden Gate



Jotunheimen





Hardangervidda





Lemen var ekstra tam i år, denne ville ikke ut av teltet






Blåvinge vannymfe fotografering sammen med Esben, Morten og Eirik





Lisboa, med sin kopi av Golden Gate



6 kommentarer:

  1. Ser ut til å ha vært en opplevelsesrik sommer dette Bjørn, fin serie bilder du viser frem, USA har mye å by på.

    SvarSlett
  2. Her var det mange fantastiske bilder Bjørn. Gleder meg til fortsettelsen

    SvarSlett
  3. Ser ut som du har hatt en variert sommer, likte godt natt bilde fra fjellet, og usa bildene, horshoe bend er jo klassisk.

    SvarSlett
  4. det var mange fine naturbilder, i tillegg til turkameratene dine :) syntes jeg nr13 var veldig bra.

    SvarSlett
  5. Beautiful, beautiful photos!!! :)

    SvarSlett
  6. Thanks Linda, that was kind of you. :-)

    SvarSlett